5 Mayıs 2012 Cumartesi

ADMİNLERİMİZ

Bizim muhteşem takımımızı yöneten yabancıları söyleyelim


İlk kurucu başkan yardımcımızdır.Başkan ayrıldıktan sonra bize sponsor olmuştur.Büyük Admindir yabancı sitemizi ve bu sitenin adminliğini yapmaktadır.Sapolyo onun kurmayıdır.









Rusya fedarasyonumuzun küçük kurmayıdır.Sitenin ilk açıldığındaki katkı payı fazladır ayrıca kendisi PM
(Professional Mices) ödülünü Tigrounatte'nin olduğu roomda kazanmıştır.












Şu anki kurucumuzdur ve başbaş yönetici adayıdır.













TARİHÇEMİZ:
Şanlı başkanımız Heart tarafından oyun açıldıktan 2 hafta sonra kuruldu.Başkanımız Heart yürüttüğü önemli siteyi şöyle açıkladı:
-Aileyi kurmanızda kim yardımcı oldu?
-Biz büyüğüz şu an oyundaki en büyük tabela da 1.likle yer alıyorum.Aileyi kurmama ZiP adlı transformice karakteri yardımcı oldu.
-Tigrounatte'yi kıskandınız mı?
-Bu soruları çok duydum asıl onun beni kıskanması gerek diye düşünüyorum.

Bu arada Heart oyunu bırakma kararını şöyle verdi.
-Oyunu bırakacağınızı söylüyorlar yalan mı?
-Gerçek,bırakıyorum yerimi başkan yardımcıma devrediyorum.

Bıraktıktan sonra başkanımız TÜRKİYE temsilcimiz Sapolyo'yu ve diğer temsilcileri atar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder